België is een ideale markt voor het lanceren van nieuwe merken. Mosquito alleen al is jaarlijks betrokken bij gemiddeld 10 merklanceringen, zo meldt het bureau. Het Gentse IT-bedrijf CoScale vroeg Mosquito om een nieuwe marketing- en lanceringsstrategie uit te werken. Die merkidentiteit werd afgelopen weekend gepresenteerd tijdens de Velocity-conferentie in Amsterdam. Drukwerk, presentaties, tentoonstellingsstands, gadgets en een corporate website (vormgegeven door Intracto): het hoort er allemaal bij.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]