Halverwege 2018 kan Mountainview al spreken van een druk jaar, want er liggen tal van nieuwe projecten op het bureau van de teams. Tussen digitale strategie en lancering van projecten omvatten de meeste aanvragen strategische begeleiding bij de tenuitvoerlegging van kernprojecten, die direct of indirect te maken hebben met de digitale technologie.
Als recentste project voltooit het bureau een opdracht van zes maanden voor de groep Tom & Co en zijn nieuwe digitale e-commerce-platform. Met de hulp van diverse partners, zoals Rise and Shine en Minale, resulteerde het project in de nieuwe site van het merk en kon de plaats van de digitale technologie in zijn ecosysteem geherdefinieerd worden. Parallel met zijn rol als digitale partner van Schweppes realiseerde het bureau ook de laatste digitale campagne van het merk. Hand in hand met Maxxus stellen de teams alles in het werk om het merk en zijn innovaties te promoten op de verschillende platformen.
Begin 2018 vonden ook veel nieuwe klanten de weg naar het bureau, zoals de Socialistische Partij, Engie Electrabel en Natura. Daarnaast worden momenteel tal van andere projecten gerealiseerd voor AXA, Besix, BMW, DKV, Ladbrokes en ook Schroders.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]