Moustique op afspraak met de toekomst

Op 93-jarige leeftijd bewijst Moustique nog steeds dat het door de eeuwen heen contact kan houden. Vandaag wijdt het weekblad een volledig dossier aan augmented reality, dat bovendien op de voorpagina mag prijken.
In het dossier laat Moustique lezers kennis maken met toepassing van augmented reality in het dagelijkse leven en bespreekt het de sectoren die de technologie al massaal hebben omarmd. Vandaag biedt augmented reality al ongekende spel- en entertainmentervaringen en ondersteunt het ondermeer chirurgen en ingenieurs in hun werk. Morgen zal het zelfs in staat zijn om onze kennis gemakkelijker te ontwikkelen en zal het onze manieren van communiceren volledig veranderen.
Naast het leveren van verrijkte redactionele inhoud aan de lezer, zoals video’s, diavoorstellingen met foto’s, 3D-animaties en URL-links, kregen ook tien adverteerders de kans om digitale content te leveren. Deze uitgave werd verder ook ondersteund door een omni-channel campagne (gedrukte advertenties, web, nieuwsbrieven, wedstrijden voor sociale media, radio,…). Voor de technische ondersteuning kon Moustique rekenen op de applicatie AdMented, ontwikkeld door Picking.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]