Movember: een campagne voor de gezondheid van mannen

In november doet Bordet er nog een schepje bovenop. De H.U.B-verzorgingsteams lanceren een sensibiliseringscampagne om typisch mannelijke kankers bespreekbaar te maken.
Mannen zwijgen liever over hun fysieke of mentale gezondheid: dat heeft te maken met angst om hun mannelijkheid te verliezen en schaamte om erover te praten. Toch kunnen ook zij in de loop van hun leven met kanker te maken krijgen. Daarom is het essentieel het taboe rond de ziekte overboord te gooien, want hoe vroeger de kanker wordt opgespoord, hoe groter de kans op herstel. In het Jules Bordet Instituut (dat deel uitmaakt van het H.U.B - Academisch Ziekenhuis Brussel) geldt voor elke patiënt een globale en individuele benadering, van preventie tot behandeling, op maat van zijn pathologie. De levenskwaliteit van de patiënt wordt maximaal gevrijwaard dankzij de expertise van de H.U.B-verzorgingsteams in combinatie met ultramoderne apparatuur.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]