Mozzeno en Quick Brown Foxes maken online financieren vanzelfsprekend 

Crea / News

Het online kredietplatform Mozzeno laat mensen lenen bij en investeren in elkaar.  Het beloftevolle Belgische fintech bedrijf sloeg de handen in elkaar met merkenbouwer Quick Brown Foxes om een stem te krijgen in het landschap van nieuwe financieringsoplossingen. Niet alleen een merkidentiteit maar ook een eerste campagne werd de wereld ingestuurd om de Belg kennis te laten maken met Mozzeno.

Wie een lening aangaat is niet alleen een hele tijd zoet met papierwerk, maar weet aan het einde van de rit niet eens waar het geld vandaan komt, hetzelfde geldt voor investeren. De circulaire economie wringt zich in bochten en de toegevoegde waarde gaat verloren. Dat kan simpeler, sneller en waardevoller. mozzeno brengt lener en investeerder samen en schrapt de onnodige tussenstappen. Quick Brown Foxes creëerde een merkidentiteit en -positionering die de directe aanpak van Mozzeno uitstraalt. To-the-point, slim en zonder gedoe, net als de merkbelofte: “Lenen bij elkaar, zonder omwegen.” 

In essentie vanzelfsprekend

Het is zo slim bedacht dat het binnenkort vanzelfsprekend wordt: dat is de insteek waar de imagocampagne op verder bouwt. Vernieuwing schrikt af, tot we ontdekken hoeveel gemakkelijker het leven ermee kan zijn. Zo gingen we in het verleden al van bellen met de vaste lijn, tot overal bereikbaar zijn. Van zappen op TV, tot streamen op pc. Het zijn de evoluties waar je ineens niet meer zonder kan. Van lenen bij de bank, tot lenen bij elkaar. Dat is goed voor iedereen, want de waarde blijft onder ons. De campagne van mozzeno loopt in het straatbeeld, op sociale media en Spotify. De komende maanden volgen meer gerichte doelgroepacties, zowel naar leners als investeerders in particuliere als professionele kredieten.