Mr. Bean leeft op Facebook Live

Vandaag om 16.30 uur laat Mr. Bean zijn gezicht zien via Facebook Live. Mr. Bean gaat met een aantal vrienden, 69 miljoen om precies te zijn, ‘Hints’ spelen. De populaire cartoonversie van Mr. Bean kan nu dankzij Adobe en producent Endemol Shine Group live zijn fans te woord staan.
Adobe faciliteert de kans om fans op deze manier bij een merk te betrekken. Met Adobe Character Animator is het mogelijk om cartoons realistisch te laten bewegen op toetsenbordtriggers en dit ook nog live uit zenden. Live animatie is een nieuwe manier om je publiek te betrekken en een merk tot leven te brengen. Een jaar geleden kende Homer Simpson de primeur om als eerste cartoonfiguur live vragen te beantwoorden van bellers. Nu is het de beurt aan Mr. Bean...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]