Vandaag om 16.30 uur laat Mr. Bean zijn gezicht zien via Facebook Live. Mr. Bean gaat met een aantal vrienden, 69 miljoen om precies te zijn, ‘Hints’ spelen. De populaire cartoonversie van Mr. Bean kan nu dankzij Adobe en producent Endemol Shine Group live zijn fans te woord staan.
Adobe faciliteert de kans om fans op deze manier bij een merk te betrekken. Met Adobe Character Animator is het mogelijk om cartoons realistisch te laten bewegen op toetsenbordtriggers en dit ook nog live uit zenden. Live animatie is een nieuwe manier om je publiek te betrekken en een merk tot leven te brengen. Een jaar geleden kende Homer Simpson de primeur om als eerste cartoonfiguur live vragen te beantwoorden van bellers. Nu is het de beurt aan Mr. Bean...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]