Vandaag om 16.30 uur laat Mr. Bean zijn gezicht zien via Facebook Live. Mr. Bean gaat met een aantal vrienden, 69 miljoen om precies te zijn, ‘Hints’ spelen. De populaire cartoonversie van Mr. Bean kan nu dankzij Adobe en producent Endemol Shine Group live zijn fans te woord staan.
Adobe faciliteert de kans om fans op deze manier bij een merk te betrekken. Met Adobe Character Animator is het mogelijk om cartoons realistisch te laten bewegen op toetsenbordtriggers en dit ook nog live uit zenden. Live animatie is een nieuwe manier om je publiek te betrekken en een merk tot leven te brengen. Een jaar geleden kende Homer Simpson de primeur om als eerste cartoonfiguur live vragen te beantwoorden van bellers. Nu is het de beurt aan Mr. Bean...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]