Murprotec, gespecialiseerd in vochtbehandeling, uniformiseert zijn logo. Het bedrijf bestaat al meer dan 60 jaar en is actief in ons land, in Luxemburg, in Nederland, in Frankrijk en ook in Italië, Spanje en Portugal, vaak met een ander logo. "De aandeelhouders gaven tot nu elke CEO de mogelijkheid om de communicatie eigenhandig vorm te geven, los van de communicatie in de andere landen. De commerciële strategie verschilde van land tot land," zegt Amélie Bruers, verantwoordelijk voor Marketing & Communication bij Murprotec België. "Vandaag beheert elk land nog altijd vrij zijn communicatie, maar onder dezelfde banner. De uniformisering van ons logo is een voordeel, zeker voor onze vestigingen in Wallonië, nu onze Franse collega's bijvoorbeeld campagne voeren op TF1."
Het Italiaanse bureau Casello stond in voor de nieuwe look. Blauw en geel zijn de historische kleuren van het enseigne en bleven behouden voor de continuïteit. Wel kreeg het logo een modernere typografie. Het logo wordt gebruikt zonder baseline voor nationale campagnes en met baseline voor regionale campagnes. Het nieuwe logo deed in juni zijn intrede, maar het zal nog een tijdje duren voor alle bestaande logo's zijn vervangen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]