Mutant doopt De Standaard om tot "De Norm"

In het kader van De Standaard Solidariteitsprijs heeft Mutant samen met vzw BeSt een originele en opvallende advertentie gemaakt. Dit om de aandacht te vestigen op de moeilijkheden die mensen die stotteren in hun dagelijks leven ondervinden. Elk woord kan voor een persoon die stottert het begin zijn van een ijzige stilte. Daarom gebruiken mensen die stotteren vaak synoniemen om bepaalde klanken te vermijden. Het is een onbekend gevolg van stotteren, maar een voortdurende overweging bij elk woord, elke zin dat men uitspreekt. Om dit probleem bloot te leggen heeft Mutant de naam van de krant "De Standaard" vervangen door verschillende mogelijke synoniemen: "De Norm", "De Maatstaf", "De Graadmeter".
Met dit eenvoudig inzicht wil vzw BeSt het grote publiek bewust maken dat stotteren meer is dan enkel het oppervlakkige dat mensen zien. Heb geduld en geef mensen die stotteren de tijd om dingen uit te spreken. Als u stottert of meer wilt weten over de activiteiten en therapieën die de vzw aanbiedt, aarzel dan niet om te surfen naar www.vzwbest.be.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





