Dit najaar pakt Bristol uit met een unieke samenwerking. Samen met choreograaf, danser en acteur Joffrey Anane creëerden ze een unisex capsulecollectie bestaande uit 5 paar schoenen alsook kledingstukken.
De collectie werd ontworpen en samengesteld door Joffrey in samenwerking met Bristol. Impact, identiteit, comfort en kwaliteit staan centraal. Bristol koos Anane als artiest door zijn uitgesproken persoonlijke stijl. De passie die Anane heeft voor mode en een no-nonsense aanpak reflecteert zich doorheen de campagne. Deze campagne sluit mooi aan bij het Pretty smart-concept, dat Mutant eerder voor Bristol creëerde, namelijk er goed uitzien én jezelf kunnen uitdrukken zonder een aanslag te doen op je budget.
Credits
Client: Bristol; Lore Vanaudenhove, Lieve Macours
Agency: Mutant
Creative Director: Odin Saillé
Design Director: Frank Schouwaerts
Creatives: Usman Abdul
Client Director: Tuyen Pham
Client Manager: Lina Mertens
Producer: Geert De Wachter
Director:Usman Abdul
DOP: Ivo Nelis
Editin: Hans Desmet
Music: Joffrey Anane
Art department: Jef Staut
Gaffer: Pieter-Jan Donkels