Dit najaar pakt Bristol uit met een unieke samenwerking. Samen met choreograaf, danser en acteur Joffrey Anane creëerden ze een unisex capsulecollectie bestaande uit 5 paar schoenen alsook kledingstukken.
De collectie werd ontworpen en samengesteld door Joffrey in samenwerking met Bristol. Impact, identiteit, comfort en kwaliteit staan centraal. Bristol koos Anane als artiest door zijn uitgesproken persoonlijke stijl. De passie die Anane heeft voor mode en een no-nonsense aanpak reflecteert zich doorheen de campagne. Deze campagne sluit mooi aan bij het Pretty smart-concept, dat Mutant eerder voor Bristol creëerde, namelijk er goed uitzien én jezelf kunnen uitdrukken zonder een aanslag te doen op je budget.
Credits
Client: Bristol; Lore Vanaudenhove, Lieve Macours
Agency: Mutant
Creative Director: Odin Saillé
Design Director: Frank Schouwaerts
Creatives: Usman Abdul
Client Director: Tuyen Pham
Client Manager: Lina Mertens
Producer: Geert De Wachter
Director:Usman Abdul
DOP: Ivo Nelis
Editin: Hans Desmet
Music: Joffrey Anane
Art department: Jef Staut
Gaffer: Pieter-Jan Donkels
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]