Mutant en Bristol lanceren capsulecollectie met Joffrey Anane

Crea / News

Dit najaar pakt Bristol uit met een unieke samenwerking. Samen met choreograaf, danser en acteur Joffrey Anane creëerden ze een unisex capsulecollectie bestaande uit 5 paar schoenen alsook kledingstukken.

De collectie werd ontworpen en samengesteld door Joffrey in samenwerking met Bristol. Impact, identiteit, comfort en kwaliteit staan centraal. Bristol koos Anane als artiest door zijn uitgesproken persoonlijke stijl. De passie die Anane heeft voor mode en een no-nonsense aanpak reflecteert zich doorheen de campagne. Deze campagne sluit mooi aan bij het Pretty smart-concept, dat Mutant eerder voor Bristol creëerde, namelijk er goed uitzien én jezelf kunnen uitdrukken zonder een aanslag te doen op je budget.

 

Credits

Client: Bristol; Lore Vanaudenhove, Lieve Macours

Agency: Mutant

Creative Director: Odin Saillé
Design Director: Frank Schouwaerts

Creatives:  Usman Abdul

Client Director: Tuyen Pham

Client Manager: Lina Mertens

Producer: Geert De Wachter      

Director:Usman Abdul

DOP: Ivo Nelis

Editin: Hans Desmet

Music:  Joffrey Anane

Art department:  Jef Staut

Gaffer: Pieter-Jan Donkels