Mutant en DATS 24 lichten donkere dagen op

Crea / News

Een paar maanden geleden won Mutant de pitch van DATS 24, de brandstoffen- en energieleverancier van Virya Energy (energieholding van Colruyt Group). Het Antwerpse bureau haalde het van LDV United en De Vloer. Nu is de eerste campagne van Mutant voor DATS 24 een feit.

“We willen met DATS 24 de komende jaren stevig inzetten op de energietransitie en de verjonging van ons merk. Daarom kozen we voor Mutant als nieuwe partner,” zegt Sander De Keer, marketing manager bij DATS 24. Maxim Ulin, campagne marketeer bij DATS 24 vult aan: “Mutant is een straf team met een serieuze portie creativiteit en strategisch inzicht. Met onze eerste grote campagne met Mutant is de toon gezet.” 

In de campagne maken DATS 24 en Mutant de donkere dagen een pak lichter. Want bij DATS 24 tank je niet alleen lage prijzen, je valt er ook in de prijzen. Wie er voor een minimum aantal liters, kilo’s of kWh tankt of laadt, maakt kans op e-bikes van Bike Republic, tot 250 euro winkelbudget bij Colruyt Laagste Prijzen, fitnessabonnementen van Jims en een jaar gratis servicekosten bij Collect&Go. In totaal zijn er 1.300 prijzen te winnen. 

De campagne met de nieuwe stijl rolt zich uit in social video's, OOH, POS, E-banners enzovoort. Ook in radio brengt DATS 24 een extra lichtpuntje naar het reclameblok. Zo worden de donkere ritten naar en van het werk een beetje leuker. 

 

Credits

Agency: Mutant

Brand: DATS 24

Client: Marika Luyckx, Sander De Keer, Tinny Roelandt, Maxim Ulin 

Business Director: Maarten De Cuyper

Creative & Strategic Director: Odin Saillé 

Creative Director: Ruben Van Maldeghem

Creative: Iris Nuyts

Creative:  Simon Pyson

Creative: Jonathan d’Oultremont 

Client Director: Innie Tran

Client Manager: Julie De Preter

Client Executive: Charlotte Verellen

Strategist: Marte Caeldries, Anneleen Coppens

Comms strategist: Chenling Zhang

Performance marketeer: Wannes Geerts

Design director:  Frank Schouwaerts

Designer: Tjen Colman 

Designer: Joris Hechtermans

Motion designer: Bob Van den Audenaerde

Production: Colruyt Group

Director: Pasquale Baseotto

Producer: Aurore Breining

Motion design: Frameboy
Sound: Raygun

Radio: Raygun