Op 5 april begint het nieuwe seizoen van dramareeks Dertigers op Eén. En dat wordt aangekondigd op de meest Dertiger-manier met de revival van TMF, MSN Messenger en Paint.
Om dertigers die nog niet naar de reeks keken alsnog te overtuigen, bedacht Mutant een campagne die inspeelt op iets wat alle dertigers gemeen hebben: hun fantastische jeugd. Want wie Katja Retsin nog kent van TMF en elke vrijdagavond winks en buzzers verstuurde op MSN Messenger, die zal zich vandaag zeker herkennen in de dagelijkse struggles van de groep vrienden in Dertigers.
De campagne omvat print, die uiteraard helemaal in Paint getekend werd, en social video’s waarin nostalgische TMF en MSN Messenger content te zien is. Weet je nog, MSN Messenger…
Credits
Agency: Mutant
Brand: Eén (VRT)
Client: Dorien Claes, Rebecca Van De Voorde
Creative Director: Odin Saillé
Creative: Ruben Van Maldeghem
Creative: Jonas Marysse
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: ShiQi Ji
Design: Toya Verstrepen
Monteur: Kristof Van den Eynde
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]