De koers kent een inhaalbeweging. Zo hebben we maar net de Tour de France gehad en verwachten we hier binnenkort zelf de Brabantse pijl, Gent-Wevelgem, de Scheldeprijs en natuurlijk de Ronde van Vlaanderen. Maar ook al lijkt het soms zo, de coronacrisis is nog niet voorbij. Daarom wil Sporza samen met Flanders Classics de wielerliefhebbers afraden om live te komen kijken. En dat doen ze met een campagne. Een campagne die niet wil afschrikken, maar wel de voordelen van thuis kijken in de verf zet. Want thuis zie je meer, krijg je achtergrondinformatie en volg je op de voet. Dus afstand houden is meer dan alleen het virus vermijden. De campagne werd verzorgd door Mutant en bestaat uit print, tv en social video.
Credits
Brand: Sporza & Flanders Classics
Clients: Pieter De Windt, Elisabeth Roelandt, Tomas Van Den Spiegel, Jozefien Voet, Siebe Derdelinckx
Agency: Mutant
Creative Director: Odin Saillé
Business Director: Maarten De Cuyper
Creative: Thomas Thysens
Client Director: Emilie Kino
Client Manager: Innie Tran
Video production: Alph studios
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]