Schoenenretailer Bristol verandert het geweer van schouder: van harde discounter naar affordable fashion. Om ervoor te zorgen dat die boodschap op de juiste manier overgebracht wordt, trok het Limburgse familiebedrijf formerly known as Shoe Discount zijn stoutste schoenen aan en nam het Mutant onder de arm. Stap 1 was het installeren van de nieuwe baseline: pretty smart. “Schoenen kunnen ongelooflijk duur zijn. Bij Bristol vind je de betaalbare varianten die minstens even fashionable zijn. Het is gewoon slim om daarvoor te kiezen,” aldus Bristol-CEO Elise Vanaudenhove. Mutant bedacht niet alleen een nieuwe positionering. Ook de hele tone of voice en look & feel werden onder handen genomen. “Een paar zotte sneakers vinden en nog geld genoeg over hebben voor meer, da’s een geweldig gevoel. Het is dat enthousiasme dat we hebben proberen vatten in de beelden en in de copy," legt creative director Odin Saillé uit.
De campagne is te zien in print, op TV, social en digital media en in outdoor.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]