Mutualité chrétienne in hogere versnelling met Be Connect

Overtuigd door de aanpak van de teams van Be Connect, koos Mutualité chrétienne (MC)- de Franstalige vleugel van de christelijke ziekenfondsen - voor het onafhankelijke digitale bureau om een lokale en nationale aanwezigheid op sociale netwerken te ontwikkelen. In de bijna 100 jaar van haar bestaan heeft de christelijke mutualiteit zich kunnen ontwikkelen en aanpassen aan de realiteit van haar tijd, zo luidt het. In dezelfde geest besloot men om het gebruik van sociale netwerken te professionaliseren. "Be Connect is erin geslaagd om strategie en pedagogie te combineren, een aanpak die ons in staat stelt ons als partners op middellange en lange termijn te profileren," zegt Nadège Salveniac, projectmanager en webredacteur van MC.
De samenwerking start met de ontwikkeling van de digitale strategie van het merk en het beheer van de digitale communicatie op zowel lokaal als nationaal niveau.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]