Overtuigd door de aanpak van de teams van Be Connect, koos Mutualité chrétienne (MC)- de Franstalige vleugel van de christelijke ziekenfondsen - voor het onafhankelijke digitale bureau om een lokale en nationale aanwezigheid op sociale netwerken te ontwikkelen. In de bijna 100 jaar van haar bestaan heeft de christelijke mutualiteit zich kunnen ontwikkelen en aanpassen aan de realiteit van haar tijd, zo luidt het. In dezelfde geest besloot men om het gebruik van sociale netwerken te professionaliseren. "Be Connect is erin geslaagd om strategie en pedagogie te combineren, een aanpak die ons in staat stelt ons als partners op middellange en lange termijn te profileren," zegt Nadège Salveniac, projectmanager en webredacteur van MC.
De samenwerking start met de ontwikkeling van de digitale strategie van het merk en het beheer van de digitale communicatie op zowel lokaal als nationaal niveau.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]