Mutualité chrétienne in hogere versnelling met Be Connect
Overtuigd door de aanpak van de teams van Be Connect, koos Mutualité chrétienne (MC)- de Franstalige vleugel van de christelijke ziekenfondsen - voor het onafhankelijke digitale bureau om een lokale en nationale aanwezigheid op sociale netwerken te ontwikkelen. In de bijna 100 jaar van haar bestaan heeft de christelijke mutualiteit zich kunnen ontwikkelen en aanpassen aan de realiteit van haar tijd, zo luidt het. In dezelfde geest besloot men om het gebruik van sociale netwerken te professionaliseren. "Be Connect is erin geslaagd om strategie en pedagogie te combineren, een aanpak die ons in staat stelt ons als partners op middellange en lange termijn te profileren," zegt Nadège Salveniac, projectmanager en webredacteur van MC.
De samenwerking start met de ontwikkeling van de digitale strategie van het merk en het beheer van de digitale communicatie op zowel lokaal als nationaal niveau.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]