Vanaf 1 januari 2019 gaat het nieuwe kinderbijslagsysteem van de Vlaamse overheid in: het ‘Groeipakket’ is de nieuwe benaming voor de verzameling van financiële tegemoetkomingen voor elk kind in elk gezin. Tegelijk met de lancering van dit nieuwe systeem wordt voor alle ouders de mogelijkheid gelanceerd om zelf een uitbetaler te kiezen voor zijn Groeipakket.
Om in deze veranderende markt het Groeipakket ‘MyFamily’ te installeren, schakelde Xerius de hulp van BBDO in. Samen brengen ze MyFamily tot bij alle families in Vlaanderen via een tv-spot, korte video’s op sociale media en bannering. In de film zien we opgroeiende tweelingen die in allerlei omstandigheden op elkaar kunnen rekenen. Samen met de songtekst laten de beelden de kijker voelen waar MyFamily voor staat. De muziek werd gecomponeerd door Sonhouse.
Credits
Client: MyFamily
Contact: Céline Englebert
Creative Director: Klaartje Galle
Copywriter: Michiel Baeten
Art Director: Frédéric Delouvroy
Account team: Daniel Schots, Antoine Bouvy, Françoise De Greef, Frédéric Haesendonck, Julie Vanderstichele
Strategic Planner: Fons Van Dyck, Nina Vermaesen, Wouter Van den Herrewegen
TV producer: Renée Vermeire
Video Editor agency: Neil Skeet, Dejvi Vandeveire
Content Strategist: Jesse Donkor
Sound: Sonhouse
Production company: Czar
Producers: Lander Engels, Bieke De Keersmaecker
Director: Marleen Jonkman
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]