Clinique lanceert in België en Nederland de Moisture Surge 72h Auto-Replenishing Hydrator, het nieuwste product van de Moisture Surge-lijn. En dat gebeurt met een speciale campagne: #MyMoistureMoment. #MyMoistureMoment combineert een social-mediacampagne toegespitst op awareness en online sampling met een spectaculaire activatiebeleving op De Meir in Antwerpen. Op vrijdag 20 en zaterdag 21 april kunnen vrouwen in de Antwerpse binnenstad even onthaasten door een momentje voor zichzelf nemen. Zij worden uitgenodigd om plaats te nemen op een gigantische schommel waaruit water stroomt om hun eigen speciale “Moisture Moment’ te ervaren.
Alle ‘Moisture Moments’ worden professioneel met de camera vastgelegd. De deelnemers kunnen vervolgens hun #MyMoistureMoment delen op social media om de visibiliteit van Clinique’s nieuwe moisturiser te vergroten. Influencers zullen het startschot van de campagne geven door hun eigen #MyMoistureMoment te delen. Na wat wellicht een memorabele lancering wordt in België, zal het event ook in Nederland plaatsvinden. Met deze creatieve en engagerende campagne, zet Kunstmaan I Accenture Interactive voor Clinique een opvallende merkbeleving neer.