Namen tellen niet voor VTM Creative en Special Forces

Na het succes van vorig jaar start op maandag 22 april het tweede seizoen van Special Forces bij VTM. Daarin krijgt een reeks BV’s opnieuw een opleiding tot special forces operator. (herinner u hoe MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez vorig jaar afging als een gieter). Intensivist Geert Meyfroidt, presentatrice en actrice Nora Gharib en ex-renner Jan Bakelants doen alvast mee aan het programma. Het nieuwe seizoen en de campagne van de hand van VTM Creative maakt de tongen los. Hoe bekend ze ook zijn, hoeveel hits of goals ze ook gescoord hebben, de BV’s worden noch bejubeld noch gespaard... want bij de Special Forces zijn ze gewoon een nummer.
Credits:
Client: VTM
Brand manager VTM: Dorien Claes
Agency: VTM Creative
Manager VTM Creative: Tina Put
Creative Director: Jan Dejonghe
Account Manager: Merel Van Dyck
Concept Creatives: Arne Demulder en Ruben Debusschere
Social creatives: Robin De Wachter en Niels T'Joen
Creative: Raf Bergans
Director: Walter Hilhorst
DOP: Toon Illegems
Audio Post Production: Fabian Rasti
Print en Graphics: Tim Van den Broeck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]