Napoleon verpakt één miljoen euro aan cadeaus

In 2018 zette Bowling Brands de figuur Napoleon in de game. Napoleon staat voor Napoleon Sports & Casino en zorgt telkens voor een extra dosis emotie en spanning. Tijdens de eindejaarsperiode doet Napoleon er nog een schepje bovenop en brengt hij ook magie wanneer hij de cadeaus kiest die hij zal verdelen. Op mysterieuze wijze laat hij €1.000.000 aan cadeaus inpakken, zonder dat we weten wat er echt inzit. De spot loopt zowel op de Nederlandstalige als Franstalige zenders.
Credits:
Client: Napoleon Sports & Casino
Marketing Manager: Tine Tondeur
Concept & creatie: Christophe Ghewy (Bowling Brands)
Project management: Marilyn Blondé (Bowling Brands)
Productiehuis: Czar
TV-producer: Maarten De Sutter
Regisseur: Salsa
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]