Sinds maandag 6 mei 2019 vormen Nathalie De Nil, PA & marketingmanager, en Gino Baeck, CEO bij GroupM/Mindshare, opnieuw een team. Gino Baeck en Nathalie De Nil werkten eind jaren 90 al samen - beiden toen nog als senior account bij Sanoma/Medialogue - om adverteerders en mediabureaus communicatie-advies te geven. Nathalie De Nil verrijkte haar senior sales-ervaring (14 jaar Medialogue) met negen jaar marketing en communicatie-expertise in de farmasector (Avène en Mustela) en later in private banking (Lombard Odier). Op maandag 6 mei 2019 waagt ze een nieuwe carrièresprong en keert ze terug naar de media. Nathalie De Nil neemt vanaf dan als PA & marketingmanager de organisatorische en marketing honneurs waar voor Group M/MindShare. Gino Baeck: “Ik ben super enthousiast dat Nathalie bij ons gestart is… We hebben dezelfde gezonde ambitie, hetzelfde streven naar professionaliteit, dezelfde 100 % betrokkenheid bij klanten én collega's!“
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]