
Traditiegetrouw knalt VTM het nieuwe televisieseizoen stevig op gang met een pak straffe programma’s. Enkele oude bekenden zijn terug van weggeweest en krijgen het gezelschap van veelbelovende reeksen als De Bunker, Project K, Jonas & Van Geel,... Maar één iemand ontbreekt op het scherm: Nathalie Meskens. “Geen Nathalie op televisie? Dat kunnen we de mensheid niet aandoen,” denkt de blonde spring-in-’t-veld. En dus zal ze zich koste wat het kost in de programmatie proberen te wurmen. Maar dat loopt natuurlijk niet echt zoals gepland...
Nathalies zoektocht naar een job is een spot geworden die de najaarsprogrammatie met een dikke vette knipoog voorstelt aan de VTM-kijkers. Het swingende concept werd ontwikkeld door Flexus, de productie en uitvoering waren in handen van productiehuis Dedsit.
Hier kan je de campagne bekijken:
Klant: VTM
Bureau: Flexus
Account: Julie Standaert
Creatie: Sebastien Van Reet, Ken Callebaut & Bart Vandermaelen
Tv-productie: Dedsit
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]