Nathalie Rahbani, director Brand, Media & Communications, verlaat Telenet en eindigt haar carrière van zes jaar bij Telenet in schoonheid. Ze was verantwoordelijk voor alle residentiële communicatie voor Telenet en Base. Ze bouwde lange termijn partnerships uit die resulteerden in succesvolle campagnes als Wigo (Silver Effie), Go with the good flow (Gold Effie) en Yugo (Bronze Eurobest). Begin dit jaar werd ze bekroond tot Media Advertiser of the year (AMMA) en vorige week nog sleepte ze de award Advertiser Personality of the Year (PUB en UBA) binnen.
Wat 2020 in petto heeft? "Alles ligt open. Maar eerst genieten van de feesten met familie en vrienden. En erna terug klaar om vuurwerk te maken." Nathalie Rahbani startte haar carrière 16 jaar geleden bij VVL BBDO, waar ze de kneepjes van het vak leerde en werkte voor merken als Electrabel, NMBS, Mars, PALM en Mercedes-Benz. Daarna ging ze aan de slag bij Duval Guillaume, waar ze onder meer werkte voor Douwe Egberts, Reborn-to-be-alive en Coke Zero.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]