Nathalie Rahbani Advertiser Personality of the Year 2019

Awards / News

De jury van de Advertiser Personality of the Year 2018 heeft Nathalie Rahbani uitgeroepen tot winnaar. De Advertiser Personality of the Year (APOY) wordt sinds 2002 georganiseerd door PUB en UBA. Hiermee willen de organisatoren adverteerders bekronen die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak.

Nathalie Rahbani is brand, media & communications director bij Telenet. Ze startte haar carrière 16 jaar geleden bij VVL BBDO, waar ze de kneepjes van het vak leerde met projecten voor merken als Electrabel, NMBS, Mars en Mercedes. Daarna ging ze aan de slag bij Duval Guillaume, waar ze onder meer werkte voor Douwe Egberts, Reborn-to-be-alive en Coke Zero. Een interview met Nathalie Rahbani vindt u in PUB Magazine van december 2019.

Alle lof naar de andere genomineerden, uiteraard. Lieve Pattyn is bijna drie jaar marketing director bij EG. Het farmaceutische bedrijf EG is een bedrijf van Belgische oorsprong en leider in de markt van geneesmiddelen in België. Lieve Pattyn bekleedde eerder dezelfde functie bij Omega Pharma en startte haar carrière bij P&GEen interview met Lieve Pattyn vindt u in PUB Magazine van december 2019.

Kris Michiels is marketing director en BU lead Refreshment Belux bij Unilever. Hij bekleedt deze functie al drie jaar en werkte daarbij voor een mooi aantal merken: Lipton, Lipton IceTea, Pure Leaf, Ola, Magnum, Cornetto, Fermette, Carte d'Or en Ben&Jerrys. Hij heeft zo’n 10 jaar ervaring in de marketingsector. Een interview met Kris Michiels vindt u in PUB Magazine van december 2019.

De APOY-jury 2019 bestond uit Kristof Ampe van Swinkels Brewery, David Favest, b2b-directeur bij Touring, Harry Demey, ceo van LDV United, François Chaudoir, ceo van Space, Stijn Cavens, creatief directeur bij DPG Media, Marc Vossen, ceo van NGroup, en de organisatoren Chris Van Roey, ceo van de UBA, en Philippe Warzée, ceo en editoriaal directeur van PUB.