Nationale Loterij toont hart voor ALS

Liesje, Christian, Jef en Danny zijn de gezichten van de nieuwste campagne van de Belgische ALS Liga, waarbij vier Belgische ALS patiënten terug aan het werk gaan om broodnodige fondsen te verzamelen ten voordele van het ALS-onderzoek. Via een filmpje roepen ze werkgevers op om hen een job te geven of geld te storten voor ALS onderzoek. Dankzij de Nationale Loterij kon Jef alvast terug aan de slag. Op 18 juli mocht hij samen met presentatrice Sophie Dewaele de Lotto-trekking mee presenteren. De Nationale Loterij gaf hem ook de kans om een dag binnen het bedrijf te werken en ging op die manier in op de #WorkForALS challenge.
Evy Reviers, woordvoerder en CEO van de ALS Liga, licht toe waarom deze nieuwe campagne op poten werd gezet: « België telt ‘slechts’ 200 nieuwe diagnoses per jaar, wereldwijd zijn dat er ‘slechts’ 120.000. Voor de farmareuzen is dat een te verwaarlozen aantal. Het geld voor onderzoek zal dus van ergens anders moeten komen: van schenkingen. Daarom deze oproep aan de Belgische bedrijfswereld. Enkel via meer wetenschappelijk onderzoek geven we opnieuw een toekomst aan ALS patiënten die er vandaag niet is. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]