Voor de lancering van het innovatieve afwasmiddel 'Too Good to Waste' organiseerden Native Nation en Ecover een zero waste pop-up restaurant voor influencers. Net zoals het afwasmiddel dat gemaakt is uit 25% afvalingrediënten die achterbleven na het bierbrouwproces (vanLeffe en Jupiler 0,0%), werd er in de pop-up enkel maar vers voedsel geserveerd dat gered werd van 'food waste'. Eatmosphere (een vzw die voedseloverschotten aan sociale organisaties schenkt en sensibiliseert rond voedselverspilling) stond samen met topchef Yannick Van Aeken achter het fornuis.

In ruil voor de heerlijke gerechten dienden de influencers wel de afwas te doen. #NoCashJustWash, maar met Ecover ging dat vlotjes uiteraard. De hele experience werd gecoverd door de influencers met Instagram posts en stories.

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]