Native Nation en Ecover eten en wassen af met afval

Voor de lancering van het innovatieve afwasmiddel 'Too Good to Waste' organiseerden Native Nation en Ecover een zero waste pop-up restaurant voor influencers. Net zoals het afwasmiddel dat gemaakt is uit 25% afvalingrediënten die achterbleven na het bierbrouwproces (vanLeffe en Jupiler 0,0%), werd er in de pop-up enkel maar vers voedsel geserveerd dat gered werd van 'food waste'. Eatmosphere (een vzw die voedseloverschotten aan sociale organisaties schenkt en sensibiliseert rond voedselverspilling) stond samen met topchef Yannick Van Aeken achter het fornuis.

In ruil voor de heerlijke gerechten dienden de influencers wel de afwas te doen. #NoCashJustWash, maar met Ecover ging dat vlotjes uiteraard. De hele experience werd gecoverd door de influencers met Instagram posts en stories.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]