

In de 10 dagen voor het gezamenlijke afscheid hielden de influencers een countdown op Instagram waarin ze herinneringen deelden over hun trouwe 'vriend' maar ook uitlegden waarom het belangrijk is om gsm's te recycleren. De actie werd breed opgenomen door nationale televisie, radio, verschillende kranten en lokale pers. Geen wonder: meer dan 3,2 miljoen ongebruikte mobiele telefoons slingeren rond in onze Belgische huishoudens. Amper 8% wordt gerecycleerd. Dit percentage is te laag: een gsm zit boordevol waardevolle materialen die gebruikt kunnen worden voor nieuwe gsm’s of andere apparaten. Om Belgen aan te sporen hun oud of kapot toestel in te zamelen, lanceert Recupel regelmatig inzamelacties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]