Native Nation is helemaal #Wangry

Anno 2018 is onze nood aan mobiele data zo groot, dat we allemaal wel eens tegen de limiet van ons data-abonnement botsen. Het geeft ons een zeer onbehaaglijk gevoel, te vergelijken met een ongestilde honger, vindt men bij Native Nation. Het bureau bedacht daarom een nieuwe term om deze emotie te beschrijven: #Wangry: 'Wangry: a state of anger caused by lack of wifi and 3G; no data causing a negative change in emotional state.'
Native Nation hield een enquête bij +500 millenials, waaruit naar voor kwam dat het raden naar het paswoord van een publiek wifi-netwerk een belangrijke bezigheid is bij jongeren. Velen onder hen proberen dus op regelmatige basis mee te surfen op het publieke wifi-netwerk van horeca zaken, maar dan vanop de straat. Omdat dit een gevoel is dat iedereen wel herkent, ontwierp Native Nation een hippe sweat-shirt bedrukt met de #Wangry-definitie, om zo awareness rond deze problematiek te genereren. Een 100-tal influencers werden daarop ingeschakeld om hun frustratie te uiten op Instagram, in herkenbare situaties op zoek naar wifi op straat. Native Nation hoopt op een reactie van de mobiele operatoren...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]