Anno 2018 is onze nood aan mobiele data zo groot, dat we allemaal wel eens tegen de limiet van ons data-abonnement botsen. Het geeft ons een zeer onbehaaglijk gevoel, te vergelijken met een ongestilde honger, vindt men bij Native Nation. Het bureau bedacht daarom een nieuwe term om deze emotie te beschrijven: #Wangry: 'Wangry: a state of anger caused by lack of wifi and 3G; no data causing a negative change in emotional state.'
Native Nation hield een enquête bij +500 millenials, waaruit naar voor kwam dat het raden naar het paswoord van een publiek wifi-netwerk een belangrijke bezigheid is bij jongeren. Velen onder hen proberen dus op regelmatige basis mee te surfen op het publieke wifi-netwerk van horeca zaken, maar dan vanop de straat. Omdat dit een gevoel is dat iedereen wel herkent, ontwierp Native Nation een hippe sweat-shirt bedrukt met de #Wangry-definitie, om zo awareness rond deze problematiek te genereren. Een 100-tal influencers werden daarop ingeschakeld om hun frustratie te uiten op Instagram, in herkenbare situaties op zoek naar wifi op straat. Native Nation hoopt op een reactie van de mobiele operatoren...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]