HarderBetterFasterStronger mocht na een competitie tegen Ten Advertising, D&K vision en De Witte Communicatie een campagne ontwikkelen voor Confederatie Bouw die bestond uit een radio- en onlineluik en ook een beursactivatie op Batibouw.
HarderBetterFasterStronger castte voor de nieuwe radiospots van Natuursteen (die momenteel op StuBru en MNM te beluisteren zijn) Axel Daeseleire en Chris Lomme om de typische eigenschappen van Natuursteen in de verf te zetten. Natuursteen wordt "mooier met de jaren" (spot Chris Lomme) en is een echte en "authentieke" keuze voor je woning (spot Axel Daeselaire). Natuursteen is daarnaast ook een echte meerwaarde voor je woning en daarom werd deze radiocampagne gekoppeld aan een wedstrijd waarbij een upgrade van je woning van €5.000 kon worden gewonnen.
Het online luik werd gerealiseerd in samenwerking met Adsomenoise en bestond uit een wedstrijd, een miniwebsite www.natuursteenupgrade.be en facebookadvertising en google bannering.
Fiche
KLANT
Confederatie Bouw - Patrick Noë
Febenat - Geert Legein
BUREAU
HarderBetterFasterStronger
Peter Speltens
Fabrice Van Hellemont
Karel Dejonghe
PRODUCTIE:
HarderBetterFasterStronger i.s.m
Adsomenoise (online) & Free Son Productio (Radio)