Op 4 juni start de zesde editie van de Negroni Week, een initiatief van Campari in samenwerking met Imbibe USA. Bars en restaurants over de hele wereld steunen tal van goede doelen door klassieke cocktails te serveren. De Belgische opbrengst gaat dit jaar naar Water for People, een project dat wereldwijd de toegang tot drinkwater en adequate sanering wil verbeteren.
Begin dit jaar nog werd Campari Negroni uitgeroepen tot tweede best verkochte klassieke cocktail in de wereld. De Negroni Week 2018 – waarbij de deelnemende horecazaken per verkochte Negroni een vast bedrag doneren aan een goed doel – past trouwens perfect in de revival van klassieke cocktails en bittere smaken. De eerste editie in 2013 telde ongeveer 100 deelnemende bars. Vandaag is het initiatief gekend in 60 landen. Toonaangevende bartenders uit de hele wereld – onder wie de befaamde ‘Red Hands’ van de campagne Campari Red Diaries 2018 – tonen hoe zij de populaire klassieke cocktails serveren. Met één constante: het bittere Italiaanse aperitief dat nog altijd hetzelfde recept heeft als in 1860.
In ons land kan je in tal van bars en restaurants klinken op het goede doel: ‘Drink for a Cause’. Volg Campari op Facebook, Instagram (@CampariBelgium) en Twitter en Imbibe (@Imbibe) om je #NegroniWeek voor te bereiden. Alle activiteiten vind je op negroniweek.com.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]