Om zijn nieuwe machine met verfijnd design te promoten, pakt Nescafé Dolce Gusto uit met een originele actie aan de Général Jacqueslaan in Brussel. Daar onthult een reclamepaneel van 36m² van Clear Channel het moderne ontwerp van het nieuwe model: een druppel die het koffieoppervlak raakt, dat eveneens het intuïtieve gebruik van het innovatieve touchscreen moet benadrukken.
Naast het grote ledscherm wordt de actie ook ondersteund op de beste adressen in de vijf grote centra met het nationale netwerk MO’F 36m² van Clear Channel. De campagne vindt plaats vanaf 26 oktober tot 8 november en is een samenwerking tussen Nescafé Dolce Gusto, Zenith Optimedia, Outdoor Services, Publicis en Clear Channel Create.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]