Nescafé opent pop-up koffiebar met Clear Channel Create

In het station van Antwerpen-Centraal worden koffieliefhebbers aangenaam verrast met een tijdelijke koffiebar van Nescafé Dolce Gusto. Reizigers en voorbijgangers kunnen er proeven van de nieuwe innoverende aroma's van een merk dat steeds de grenzen van het conventionele opzoekt. Na vijf weken aanwezigheid in de stations Brussel-Zuid en Namen, installeert de tijdelijke koffiebar zich nu drie weken lang in een van de mooiste stations ter wereld.
Twee barista's schenken de twee innoverende smaken 'Essenza Di Moka' en 'Preludio' uit samen met tal van andere Nescafé variëteiten. De tijdelijke bar bestaat uit een stand van 40m² die geanimeerd is met een hologram en die verder voorzien is van een digitaal LED-scherm dat infotainment uitzendt over het bekende koffiemerk. Bovendien loopt de campagne ook op de digitale schermen (DNN), wat het merk extra visibiliteit oplevert.
De actie vindt plaats van 7 november tot 18 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Nescafé Dolce Gusto, ZenithOptimedia, Boomerang, Publifer en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]