Met het Nespresso AAA-programma voor Duurzame Kwaliteit wil Nespresso ervoor zorgen dat elke kop koffie uit een duurzame bron komt en een positieve invloed op de koffieboeren heeft. Voor de allereerste keer in de geschiedenis van het bedrijf heeft Nespresso ervoor gekozen om de persoonlijke verhalen van koffieboeren en hun gezinnen te delen. Zij zijn degenen die zich inzetten voor het behoud van het milieu, terwijl ze de hoogste kwaliteit van de koffie waarborgen. In deze context wordt de nieuwe campagne “De Keuzes Die We Maken” van Nespresso nu gelanceerd.
Credits
Created by J Walter Thompson Worldwide, "The choices we make" tells the story of the community mill built by the brand in Jardin, Colombia, and the economic, social and environmental benefits it delivered.
A 60-second TV ad, which launched on 12 september and will run in every market in which the brand is sold, is accompanied by a quartet of two minute films – "The fisherman", "The guardian", "The fireman" and "The community mill" – exploring the facility in more detail.
The films were directed by Cric (Clem De Muro & Davide Mardegan) through Agosto Films, Barcelona.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]