Nespresso verfrist met Urban Media

Tijdens dit zomerseizoen biedt Nespresso een verfrissend moment aan koffie-liefhebbers met een actie opgezet door Urban Media. Het merk nodigt het publiek uit om “Nespresso on Ice” te ontdekken, haar nieuwe limited edition ijskoffie. In het bushokje op het Stefaniaplein, bekleed met de kleuren van het merk, kunnen voorbijgangers en reizigers een bon bekomen voor een gratis koffie in de Nespresso boutique op de Louizalaan. Tegelijkertijd wordt de spot van de campagne uitgezonden op een selectie City Play digitale schermen dichtbij deze zelfde Nespresso boutique.
De campagne vindt plaats van 10 tot 16 juli in Brussel en is het resultaat van een samenwerking tussen Nespresso, Outsight, Zenith Optimedia en Urban Media.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



