Nespresso verfrist met Urban Media
Tijdens dit zomerseizoen biedt Nespresso een verfrissend moment aan koffie-liefhebbers met een actie opgezet door Urban Media. Het merk nodigt het publiek uit om “Nespresso on Ice” te ontdekken, haar nieuwe limited edition ijskoffie. In het bushokje op het Stefaniaplein, bekleed met de kleuren van het merk, kunnen voorbijgangers en reizigers een bon bekomen voor een gratis koffie in de Nespresso boutique op de Louizalaan. Tegelijkertijd wordt de spot van de campagne uitgezonden op een selectie City Play digitale schermen dichtbij deze zelfde Nespresso boutique.
De campagne vindt plaats van 10 tot 16 juli in Brussel en is het resultaat van een samenwerking tussen Nespresso, Outsight, Zenith Optimedia en Urban Media.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]