De Belg en zijn koffie... Wist je dat maar liefst 80% van de consumenten verkiest om de dag te starten met een grote mok koffie van meer dan 200 ml? Nespresso wil ook voor hen de ultieme koffie serveren. Die mensen kunnen voortaan het nieuwe Vertuo-gamma thuis serveren, Nespresso-kwaliteit inbegrepen: 5 koffiegroottes, van espresso tot alto, en 28 koffievariëteiten.
Sinds 7 oktober en nog tot 25 oktober kan men het nieuwe Vertuo-gamma ontdekken aan de Nespresso Vertuostand in een van de deelnemende stations: Brussel-Centraal & Luik-Guillemins (7/10 > 11/10), Brussel-Zuid & Antwerpen-Centraal (14/10 > 18/10) en Brugge (21/10 > 25/10). Dit alles wordt naast een selectie digitale schermen tijdens de eerste campagneweek nog aangevuld met het Super Sized Pack van 7 tot 20 oktober. Dit pakket bestaat uit de Elevator Wall in Brussel-Zuid (een bestickerde muur van 55m²) in combinatie met de 2 Elevator Walls XL (2 liftmuren van elk 50m²) en de roltrappen (2x 60m²) in Antwerpen-Centraal.
Credits
Photos: Publifer | Antwerp-Central: PDP Atrium, Elavator Walls XL & wrapped stairs | Luik-Guillemins Promo Stand
Adverteerder: Nestlé Nespresso Belux
Media Agency: Universal Media
OOH Specialist: Rapport
Regie: Publifer
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]