Nestlé en Secondfloor geven desserts een andere smaak

Crea / News

Op verzoek van Nestlé ontwikkelde Secondfloor een nieuw merk- en communicatieplatform voor het assortiment gezoete gecondenseerde melk. Populair bij veel consumenten tijdens de lockdown vanwege zijn smaak en gebruiksgemak in de thuisbakkerij, wilde het iconische merk van dit momentum gebrui maken om zijn belofte te vernieuwen en een nieuw communicatieconcept te ontwikkelen.

Zo heeft Decondfloor dit assortiment gezoete gecondenseerde melk gepositioneerd in de wereld van de desserts door een nieuwe baseline te creëren die zowel de unieke smaak van het product als het plezier van huisgemaakte producten benadrukt: 'Uw desserts krijgen een andere smaak.'

In het kielzog hiervan werd begin augustus op sociale netwerken een campagne gelanceerd, opgebouwd rond familieverhalen en met ouders en/of kinderen in het hart van de keuken. Voor elke situatie is het al het plezier en de voldoening van het zelfgemaakte eten dat wordt geïllustreerd!