Nestlé en Secondfloor geven desserts een andere smaak

Op verzoek van Nestlé ontwikkelde Secondfloor een nieuw merk- en communicatieplatform voor het assortiment gezoete gecondenseerde melk. Populair bij veel consumenten tijdens de lockdown vanwege zijn smaak en gebruiksgemak in de thuisbakkerij, wilde het iconische merk van dit momentum gebrui maken om zijn belofte te vernieuwen en een nieuw communicatieconcept te ontwikkelen.
Zo heeft Decondfloor dit assortiment gezoete gecondenseerde melk gepositioneerd in de wereld van de desserts door een nieuwe baseline te creëren die zowel de unieke smaak van het product als het plezier van huisgemaakte producten benadrukt: 'Uw desserts krijgen een andere smaak.'
In het kielzog hiervan werd begin augustus op sociale netwerken een campagne gelanceerd, opgebouwd rond familieverhalen en met ouders en/of kinderen in het hart van de keuken. Voor elke situatie is het al het plezier en de voldoening van het zelfgemaakte eten dat wordt geïllustreerd!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]