Op verzoek van Nestlé ontwikkelde Secondfloor een nieuw merk- en communicatieplatform voor het assortiment gezoete gecondenseerde melk. Populair bij veel consumenten tijdens de lockdown vanwege zijn smaak en gebruiksgemak in de thuisbakkerij, wilde het iconische merk van dit momentum gebrui maken om zijn belofte te vernieuwen en een nieuw communicatieconcept te ontwikkelen.
Zo heeft Decondfloor dit assortiment gezoete gecondenseerde melk gepositioneerd in de wereld van de desserts door een nieuwe baseline te creëren die zowel de unieke smaak van het product als het plezier van huisgemaakte producten benadrukt: 'Uw desserts krijgen een andere smaak.'
In het kielzog hiervan werd begin augustus op sociale netwerken een campagne gelanceerd, opgebouwd rond familieverhalen en met ouders en/of kinderen in het hart van de keuken. Voor elke situatie is het al het plezier en de voldoening van het zelfgemaakte eten dat wordt geïllustreerd!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]