Lineaire televisie zou op zijn retour zijn, volgens sommigen. Nou, dat blijkt nog wel mee te vallen. Al zie je wel een evolutie bij jongeren. Ongeveer 15% van de kijkers zou dagelijks via de telecomoperatoren gebruik maken van video on demand (goed voor dagelijks 33 minuten), extra-diensten slaan op 8% van de bevolking. En Netflix? Dat is kind aan huis bij 6% van de bevolking. En dat zeggen niet wij: hij halen al deze cijfers uit de crossmediale studie MediaXperience. Dagelijks zouden 208.000 Nederlandstalige kijkers zich op Netflix storten (goed voor een daily reach van 5,2%), tegenover 192.000 Franstaligen (daily reach: 5,9%, dus iets hoger).
Dagelijks zouden 400.000 Belgen naar Netflix kijken...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]