Lineaire televisie zou op zijn retour zijn, volgens sommigen. Nou, dat blijkt nog wel mee te vallen. Al zie je wel een evolutie bij jongeren. Ongeveer 15% van de kijkers zou dagelijks via de telecomoperatoren gebruik maken van video on demand (goed voor dagelijks 33 minuten), extra-diensten slaan op 8% van de bevolking. En Netflix? Dat is kind aan huis bij 6% van de bevolking. En dat zeggen niet wij: hij halen al deze cijfers uit de crossmediale studie MediaXperience. Dagelijks zouden 208.000 Nederlandstalige kijkers zich op Netflix storten (goed voor een daily reach van 5,2%), tegenover 192.000 Franstaligen (daily reach: 5,9%, dus iets hoger).
Dagelijks zouden 400.000 Belgen naar Netflix kijken...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]