Netflix: 400.000 kijkers per dag?

Lineaire televisie zou op zijn retour zijn, volgens sommigen. Nou, dat blijkt nog wel mee te vallen. Al zie je wel een evolutie bij jongeren. Ongeveer 15% van de kijkers zou dagelijks via de telecomoperatoren gebruik maken van video on demand (goed voor dagelijks 33 minuten), extra-diensten slaan op 8% van de bevolking. En Netflix? Dat is kind aan huis bij 6% van de bevolking. En dat zeggen niet wij: hij halen al deze cijfers uit de crossmediale studie MediaXperience. Dagelijks zouden 208.000 Nederlandstalige kijkers zich op Netflix storten (goed voor een daily reach van 5,2%), tegenover 192.000 Franstaligen (daily reach: 5,9%, dus iets hoger).
Dagelijks zouden 400.000 Belgen naar Netflix kijken...
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]