Netflix is (bijna) overal


Niet in China. Niet in Noord-Korea (wie wel?). En, wellicht om praktische redenen, niet in Syrië... Voor de rest wordt streamingdienst Netflix de afgelopen tijd in nog eens 130 landen actief, zodat het zich nu echt een 'global player' mag noemen. Bij de nieuwkomers: grote landen als India, Indonesië, Polen, Turkije, Zuid-Korea en Rusland. Reed Hastings, CEO van Netflix, bracht die triomfantelijke boodschap gisteren tijdens de technologiebeurs CES in Las Vegas. Niet in elk van die genoemde landen is Netflix tot in de verste uithoeken beschikbaar - soms zelfs enkel in grote steden - maar dat mag de pret niet drukken. Netflix zou wereldwijd al 70 miljoen klanten hebben, precieze cijfers (bijvoorbeeld over het aantal klanten in België) zijn niet beschikbaar.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


