Netflix monopoliseert DOOH bij Lijncom

Netflix pakt deze week uit met een primeur in de Antwerpse premetro. Voor de release van ‘Keizersvrouwen’, een Nederlandstalige serie, waarin onder meer Hilde van Mieghem een van hoofdrollen voor haar rekening neemt, zendt Netflix sinds maandag de trailer uit op de 22 high brightness digitale schermen die Lijncom commercialiseert, en dit met een share of time (SOT) van 100%. De actie werd opgezet samen met Kinetic. “Dankzij de flexibiliteit van het aanbod van Lijncom kan Netflix genieten van een exclusieve aanwezigheid in de premetro van Antwerpen,” aldus Marine Salembier, OOH manager bij Kinetic.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]