Netflix pakt deze week uit met een primeur in de Antwerpse premetro. Voor de release van ‘Keizersvrouwen’, een Nederlandstalige serie, waarin onder meer Hilde van Mieghem een van hoofdrollen voor haar rekening neemt, zendt Netflix sinds maandag de trailer uit op de 22 high brightness digitale schermen die Lijncom commercialiseert, en dit met een share of time (SOT) van 100%. De actie werd opgezet samen met Kinetic. “Dankzij de flexibiliteit van het aanbod van Lijncom kan Netflix genieten van een exclusieve aanwezigheid in de premetro van Antwerpen,” aldus Marine Salembier, OOH manager bij Kinetic.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]