Neuro-marketing, data & digital vs. print copy

Agenda / News

bpost media pubBenieuwd welke data je kan inzetten voor je direct mail en door to door campagne? Wil je graag meer weten over de verschillen in copywriting voor print en digitale communicaties? Nieuwsgierig naar hoe neuro-marketing je communicatiestrategie kan optimaliseren? Dan ben je van harte welkom op dinsdag 2 april 2019 op de In-Home Advertising Academy, gepresenteerd door bpost media, het expertisecentrum van bpost rond In-Home Advertising. Dit event zal plaatsvinden bij PUB, Arianelaan 5, B-1200 Brussel. Opgelet: de Nederlandstalige sessie zit nu al bijna helemaal vol, voor de Franstalige sessie zijn er nog iets meer plaatsen beschikbaar.
Wat mag u verwachten van deze interactieve sessie?
• Op welke manier kan je succesvol gebruik maken van data om je uitverkoren doelgroep te bereiken? Welke data zijn beschikbaar? Hoe zorg je voor een campagne die GDPR-conform is?
• Binnen direct marketing gaat ook veel aandacht naar digitale nieuwsbrieven. We gaan verder in op de verschillen in copywriting en lay-out voor een digitale nieuwsbrief en een printversie.
• Tot slot verdiepen we ons in het gedrag van de consument. Hoe maakt een consument keuzes en hoe kan jij dit proces als marketeer beïnvloeden? Neuro-marketing brengt dit proces in kaart. We geven graag enkele concrete tips.
• Deze editie is ook zeker nuttig wanneer je in het verleden al een tips & tricks sessie bijwoonde.
• Aan het einde van deze sessie weet je op welke manier je een maximum aan impact kan genereren met je Direct Mail en/of Door to Door campagne.
• Tijdens de drink die op de sessie volgt, krijg je de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen met andere professionals in het vak.
Praktische informatie voor de Nederlandstalige sessie
• 14u00 -14u15 : Verwelkoming
• 14u15 – 15u15 : Start Sessie deel 1
• 15u15 – 15u45 : Pauze
• 15u45 – 17u15 : Sessie deel 2
• 17u15 – 18u00 : Drink networking
Gratis parkeren bij Cora. Bus 45 (St-Vincentius/Permeke) en 79 (Schuman) rijden naar halte Ariane.
P.S.: op dinsdag 26 maart organiseren we deze sessie ook in het Frans. Graag een seintje indien je liever aanwezig bent op deze sessie, dan bezorgen we je alle info. U kunt registreren via deze link.
*** Zin om specifieke tips & tricks te krijgen op maat van je volgende campagne ?
Stuur ons de creatie van je In-Home Advertising campagne voor 15 maartdoor en onze experten doen hun best een maximum aan doorgestuurde cases te evalueren. Een uitstekende manier om naar huis te gaan met concrete “tips & tricks” die direct toepasbaar zijn in je volgende campagnes! Stuur naar: tatjana.raman@bpost.be

IK SCHRIJF ME IN