New Balls Please en Checkmate creëerden opnieuw een ‘Flair Shopping Day’-editie voor klant Sanoma Media Belgium. Om ook deze keer een magische belevenis te creëren, werd het nieuwe shoppingcenter Docks Bruxsel omgetoverd tot een "Flair Shopping Paradise", voorzien van tal van standjes en activiteiten.
Zo’n 27000 bezoekers bezochten op 17 juni Docks Bruxsel om zich eens een volledige dag te laten verassen en verwennen. Flair pakte uit met verschillende cadeautjes, selfiecorners, make-upstanden en een DIY-stand. In de Flair Lounge konden de lezers even uitblazen en vervolgens gezellig praten met fashionista Eline De Munck. Bovendien kregen ze de kans om de Flair-redactrices te ontmoeten en om zelf eens een castingprocedure bij te wonen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]