Nu de exitstrategie stilaan wordt opgestart, is het tijd dat bedrijven terug kunnen dromen. Dromen van heropstart, (economische) perspectief én het organiseren van unieke evenementen. Natuurlijk coronaveilig, rekening houdend met alle geldende veiligheidsmaatregelen om bezoekers een optimale en creatieve beleving te bieden. Mensen willen weer samen komen, entertainen, er op uittrekken, een leer- of inspiratiemoment beleven. Kortom, iets in de agenda om naar uit te kijken, een perspectief om opnieuw te kunnen dromen. New Balls Please presenteert vandaag een originele formule waarbij dit alles mogelijk is: de drive-in concepten. Onder de ludieke naam #BLIJF-IN-UW-AUTO kunnen ontelbaar veel unieke én veilige concepten worden uitgewerkt die een garantie zullen bieden op succes. "We denken hierbij onder andere aan #drive-in-movie(zalig filmmoment), #drive-in-comedy(lachen is gezond), #drive-in-kids(fun voor de ganse familie), #drive-in-launch(nieuw product in de kijker), #drive-in-party(volume op tien), #drive-in-conference(versie 3.0) en #drive-in-heroes(bedanking voor uw medewerkers)," luidt het bij New Balls Please. "Catering via uw eigen #drive-through en drankjes aan de auto’s gebracht op rollerblades? Toeteren wordt het nieuwe applaus en de auto kan gepersonaliseerd en opgefrist worden volgens de wensen van de bezoeker."
Deze evenementen kunnen op de eigen parking, in het magazijn of een nabije (natuur)locatie georganiseerd worden, rekening houdend met alle noodzakelijke vergunningen en veiligheidsregels. De physical distancing (1,5m) is sowieso gegarandeerd...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]