Naar jaarlijkse gewoonte organiseert Bidfood Belgium een beurs waarbij cateraars en voedingsleveranciers hun klanten leren kennen en verwennen met de nieuwste producten of promoties. Ook dit jaar nam evenementenkantoor New Balls Please samen met communicatiebureau Pubmarket! de organistatie van de beurs met avondfeest voor zijn rekening.Maar liefst 99 standen waren deze editie aanwezig. Verschillende digitale food-ervaringen, met onder andere een gepersonaliseerde en artistieke 3D-projectie, stonden daarbij centraal. Het beursgedeelte werd opgevolgd door een memorabele soirée in heerlijke Guinguette-stijl. Het was al voor het vierde jaar op een rij dat Bidfood Belgium voor een samenwerking met Pubmarket! en New Balls Please koos.
Meer dan 800 aanwezigen genoten van dit evenement in Brussels Kart Expo.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]