New kid in town: Aurélie Catoire

4schools / New kids in town

"Na een diploma Toegepaste Taalkunde (Nederlands, Frans en Spaans), een Erasmus-ervaring in Sevilla en een diploma Bedrijfscommunicatie was het in september 2022 tijd om de schoolbanken te verlaten. Wanneer ik begon met solliciteren was een job in een mediabureau niet meteen het eerste waar ik aan dacht, maar toen kwam ik terecht bij ZIGT en daar voelde ik meteen de match. Na enkele gesprekken tekende ik mijn contract en begon mijn avontuur als mediaplanner. 

Al snel ontdekte ik dat de wereld van de media enorm boeiend is en niet stil staat. Als mediaplanner bij ZIGT krijg ik de kans om het volledige proces mee te maken, van strategie tot planning, inkoop, rapportage en accountmanagement. Ik ben er ook niet beperkt tot slechts één medium, want ik ben verantwoordelijk voor alle offline media, zoals radio, televisie, OOH en print. Bovendien zorgt de nauwe samenwerking met de digitale planners en experts ervoor dat ik ook veel leer over alle digitale media. Doordat ik zo betrokken ben bij het hele proces, is het moment waarop je dan op het einde van de rit de campagne op televisie ziet, ze op de radio hoort of op straat ziet, natuurlijk ook superleuk!

Intussen zijn we bijna anderhalf jaar verder en het gezegde 'time flies when you're having fun' klopt helemaal bij ZIGT. Het is een plek met superleuke collega’s, waar hard werken wordt gewaardeerd maar waar gezellige lunches, darts wedstrijdjes, uitjes en vrijmibo’s ook geen uitzondering zijn!"

Aurélie Catoire, mediaplanner @ Zigt