New Kid in Town: Cato Beljaars

New kids in town

“Mijn naam is Cato en sinds mei werk ik als digital creative bij BBDO.

Na mijn middelbaar begon ik aan de studie Journalistiek, omdat ik heel nieuwsgierig ben. Daarna volgde ik nog Radio aan het RITCS in Brussel. 

Na mijn studies ging ik aan de slag bij BRUZZ, de Vlaams-Brusselse media. Als social media journalist werkte ik mee aan de Instagramstrategie, filmde en monteerde ik video’s en maakte ik foto’s op events en festivals. Daar ontdekte ik hoe graag ik met beeld werk. In diezelfde periode startte ik ook Weird Things In Brussels, een Instagrampagina waarop ik absurde taferelen in Brussel verzamel.

Ik hou van creëren en concepten bedenken. Reclame heeft me altijd geboeid, dus ik ben heel blij dat ik nu bij een groot bureau als BBDO aan de slag kan.

Dit is mijn eerste job in een agency, en hoewel ik er pas een week werk, vind ik het nu al superboeiend. Van briefings en planners tot samenwerken met accounts: het is allemaal nieuw en ik leer elke dag bij. Zo heb ik al veel bijgeleerd over hoe je een idee pitcht en aantrekkelijk in een presentatie giet. 

Veel zin in wat nog komt, en ik weet zeker dat ik hier enorm veel ga leren!”

– Cato Beljaars, digital creative bij BBDO