New Kid in Town: Loïc Maritte

"Ik ben altijd iemand geweest die graag nieuwe dingen bijleert, en wel wat van afwisseling houdt. Na mijn passage als marketing operations coördinator bij MediaMarkt, waar ik voornamelijk voor offline creaties instond, leek het mij heel interessant om wat meer ervaring op te doen in het digitale marketingluik. Ook mijn passage tijdens de Young Lions-competitie in Cannes wakkerde mijn creativiteit en zin voor ontdekking aan.
En zo geschiedde: Ik ben intussen een aantal weken aan de slag als digital project manager bij Plan.Net, en werk ik voornamelijk voor ALDI. Zo blijf ik toch nog min of meer verbonden met de retailsector, maar hebben de TVC’s, Out of Homes en fysieke folders hun plaats ingeruild voor seamless caroussels, digitale homepage takeovers en online banners.
Deze nieuwe manieren om met de klant te in contact te staan brengen natuurlijk heel wat voordelen met zich mee: je krijgt meer zicht op welke creaties er al dan niet werken, en je weet ook veel meer over de persoon die op je advertenties klikt. Data is in deze tijd van onschatbare waarde, en zeker als we op basis van die verzamelde data onze campagnes en touchpoints kunnen optimaliseren. Ik ben altijd iemand geweest die zich heel hard baseert op feiten om beslissingen te maken, dus ik voel met in dit aspect van mijn rol echt als een vis in het water."
Loïc Maritte, digital project manager @ Plan.Net Belgium
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]