New Kid in Town: Marie Vrancken

New kids in town

“Ik ben van nature heel nieuwsgierig. ‘Waarom’ was mijn favoriete woord als kind. En blijkbaar meteen ook een voorbode voor mijn latere carrière.

Die begon met studies communicatiewetenschappen aan de KU Leuven. Om meer praktijkervaring op te doen, volgde ik ook nog een postgraduaat digitale marketing & communicatie. Zo kwam ik terecht bij AdSomeNoise. Eerst als stagiair in het mediateam, daarna in het strategische team.

Wat begon als een stage, werd een vakantiejob en uiteindelijk een vaste job. Wat begon als enkele maanden, werd uiteindelijk 3 jaar. In die tijd bij AdSomeNoise heb ik geleerd dat vragen stellen niet alleen oké, maar zelfs essentieel is als strateeg. Ik hou er dan ook van om dieper te graven en echt tot de kern van een probleem, klant of case te komen.

Nu zet ik mijn digitale kennis in bij Cartel Agency, als lid van het strategische team. Wat me aantrok? De brede expertise van het bureau: van branding over pr tot employermarketing. Het is een plek waar ik kan groeien, dankzij de slimme en creatieve collega’s die hun kennis met me delen en me helpen om mijn vaardigheden verder aan te scherpen.

In mijn eerste weken kreeg ik meteen de kans om te werken voor inspirerende klanten zoals BelOrta en Accountants van Morgen. Het was extra bijzonder om voor BelOrta aan de slag te gaan, aangezien ik al eens had meegelopen op hun marketingafdeling tijdens mijn studies. De cirkel is dus rond, zou je kunnen zeggen.”

– Marie Vrancken, consultant strategy bij Cartel Agency