New kid in town: Marjolein Cnudde

New kids in town

"Ik ga meteen eerlijk zijn: ik ben een echte babbelaar. Communicatie en marketing was dus een logische studiekeuze voor mij. Omdat ik ook geïnteresseerd ben in economie, koos ik uiteindelijk voor toegepaste economische wetenschappen met marketing als specialisatie.

In 2022 studeerde ik af en ging ik op Erasmus naar de Montpellier Business School om alles te leren over management. Daarna trok ik naar Togo om een vzw gericht op herbebossing te helpen met een sensibiliseringscampagne en een strategisch businessplan. En omdat een back-upplan altijd handig is, besloot ik ook nog een educatieve master te volgen.

Maar lesgeven zal moeten wachten. Eerst wilde ik mijn tanden zetten in marketing en communicatie. Toen ik de vacature voor strateeg bij RCA zag, heb ik dan ook geen seconde getwijfeld. Intussen werk ik hier al een dik half jaar met een tof team waarin ik volop kansen krijg om mee te denken. Ik leer veel bij over verschillende thema’s en sectoren, wat ideaal is voor een nieuwsgierige geest zoals ik. Uitdagingen kritisch analyseren met een creatieve twist is ook helemaal iets voor mij.

Hoewel beginnen van een wit blad soms lastig is, geeft het ook de kans om het fundament te leggen voor een mooi verhaal. RCA vormt alvast het fundament van het mijne en ik kan niet wachten om te zien wat de volgende hoofdstukken hier in petto hebben voor mij!"

 Marjolein Cnudde - junior consultant strategy @ RCA